کیورینگ Admix Cure

 

 

لزوم کاربرد

در بتن‌ريزي‌هاي وسيع مانند کف سالنها، کانالهاي آب و فرودگاه‌ها و به طور کلي جاهايي که سطح زيادي از بتن در معرض نور خورشيد و باد قرار دارد و عمل آوردن بتن سخت و پرهزينه مي‌باشد، براي جلوگيري از تبخير سطحي استفاده از کيورينگ لازم و ضروري است.

شرح

اين ماده با لايه نازکي که روي سطح بتن ايجاد مي‌کند مانع از تبخير سريع آب بتن مي‌شود و عمل‌آوري بتن را سهل و آسان مي‌گرداند. اين ماده يک پليمر معدني به صورت محلول غيرسمي است که با پاشيدن آن روي سطح بتن تازه، فيلمي ايجاد مي‌کند که از تبخير آب بتن جلوگيري کرده و باعث مي‌شود عمل هيدراسيون سيمان با آب دروني خود بتن ادامه پيدا کند. اين پوشش نازک سطحي رطوبت هوا را در نزديکي خود نگه داشته و مانع نفوذ اشعه خورشيد به سطح مي‌شود و همچنين اين لايه نازک از اين مواد پس از عمل آمدن بتن به مرور با آهک آزاد ملات سيمان ترکيب شده و تشکيل سيليکات کلسيم را مي‌دهد که باعث سختي سطح بتن نيز مي‌گردد.

مزيت ها

•مقاومت بتن را افزايش داده و از تر ک خوردن و خشک شدن سريع سطح آن جلوگيري مي‌کند.

•نياز به آب دادن به بتن و استفاده از حفاظت پوششي از قبيل پلاستيک، گوني و پشم شيشه را از بين مي‌برد.

•با مانع شدن از تبخير سطحي، عمل هيدراسيون سيمان کامل‌تر انجام مي‌گيرد.

مقدار مصرف

ميزان مصرف کيورينگ بستگي به شدت آفتاب و بادهاي منطقه دارد ولي به طور معمول در يک آب و هواي معتدل هر کيلوگرم کيورينگ پس از رقيق شدن سطحي حدود 4 تا 6 مترمربع را مي‌پوشاند.

طريقه مصرف

ابتدا مايع کيورينگ را به نسبت 70 درصد 30+ درصد آب رقيق نماييد و پس از پرداخت سطح بتن تازه همچنان که رطوبت سطحي بتن از بين نرفته است با برس يا پيستوله بر روي سطح اجرا کند. دقت گردد اگر قبلاً بتن اجرا شده و يا سطح بتن خشک گرديده است، ابتدا بايد سطح بتن سيراب گردد و سپس عمل کيورينگ انجام شود.

مشخصات فني

حالت فيزيکي: مايع

رنگ: بي‌رنگ

حلال: آب

وزن مخصوص: 0/02 ± 1/55

12/7 ± 0/5 : ph

زمان ماندگاري: يکسال در شرايط انبارداري مناسب

بسته بندي و شرايط نگهداري

در ظروف 25 کيلوگرمي بسته بندي شده است. در محيط مسقف و به دور از تابش مستقيم نور خورشيد نگهداري شود.

نکات ايمني

اين ماده حاوي مواد سمي و خطرناک نيست ولي در صورت تماس با بدن با آب بشوييد.

Running Sneakers StoreArchives des Sneakers
UA-53860587-6